1. Bank menejeri (xodimi) sizni bankning joriy kredit mahsulotlari yoki boshqa xizmatlari bilan toʻliq tanishtirdimi?
Ha, toʻliq tanishtirdi
Tanishtirmadi
2. Sizga xizmat koʻrsatgan bank xodimining xatti-xarakatlarida xizmat koʻrsatish mobaynida korrupsion xarakatlar sezildimi?
Sezilmadi
Sezildi
3. Navbatdan tashqari bank xizmatlarini koʻrsatish oʻrni bormi?
Yoʻq barcha shaxslarga elektron navbat orqali xizmat koʻrsatildi
Xa navbatdan tashqari boshqa shaxslarga xizmat koʻrsatilmoqda
4. Siz bankning maxsus aloqa kanallari va ushbu kanallar orqali bank xodimlarining xatti-xarakatlarida korrupsiyaviy holat(lar) mavjud boʻlsa xabar berish mumkinligi toʻgʻrisida maʼlumotga egamisiz?
Xa
Yoʻq
5. Bankdan plastik karta orqali naqd pul mablagʻlarini depozit hisobraqamlardan olishda asossiz toʻsiq va qiyinchiliklar bormi?
Bor, bank xodimlari manfaatdorlik evaziga xizmat koʻrsatadi
Yoʻq, asossiz toʻsiq va qiyinchiliklar yoʻq
6. Bank xizmatlarini koʻrsatishda bank xodimlari umum qabul qilingan Muomila madaniyati (Odob-axloq qoidalari)ga rioya etishyaptimi?
Ha
Yoʻq
7. Sizningcha Bank xizmatlarining qaysi turida korrupsion holatlarning extimoli yuqori?
Kreditlash, lizing, faktoring, bank kafolati va ular boʻyicha xizmatlar
Xalqaro pul oʻtkazmalari (pul mablagʻlarni oʻtkazish-qabul qilish)
Yuridik shaxs tomonidan boshqa maqsadlar uchun naqd pul mablagʻlarini yechilishda
8. Bankda kreditlash markazlashgan holda inson omili aralashuvini kamaytirish maqsadida anderrayting tizimi orqali amalga oshirilyaptimi?
Ha
Йўқ
9. Bankning “JOYDA” mobil ilovasiga tovar sotuvchi (xizmat koʻrsatuvchi) sifatida tovar (xizmat)larni joylashtirishda asossiz toʻsiq va qiyinchiliklar bormi?
Ha, bor (bor boʻlsa qanday assosiz toʻsiqlarga duch kelgansiz)
Yoʻq, mavjud emas



