1. Bank menejeri (xodimi) sizni bankning joriy kredit mahsulotlari yoki boshqa xizmatlari bilan toʻliq tanishtirdimi?
2. Sizga xizmat koʻrsatgan bank xodimining xatti-xarakatlarida xizmat koʻrsatish mobaynida korrupsion xarakatlar sezildimi?
3. Navbatdan tashqari bank xizmatlarini koʻrsatish oʻrni bormi?
4. Siz bankning maxsus aloqa kanallari va ushbu kanallar orqali bank xodimlarining xatti-xarakatlarida korrupsiyaviy holat(lar) mavjud boʻlsa xabar berish mumkinligi toʻgʻrisida maʼlumotga egamisiz?
5. Bankdan plastik karta orqali naqd pul mablagʻlarini depozit hisobraqamlardan olishda asossiz toʻsiq va qiyinchiliklar bormi?
6. Bank xizmatlarini koʻrsatishda bank xodimlari umum qabul qilingan Muomila madaniyati (Odob-axloq qoidalari)ga rioya etishyaptimi?
7. Sizningcha Bank xizmatlarining qaysi turida korrupsion holatlarning extimoli yuqori?
8. Bankda kreditlash markazlashgan holda inson omili aralashuvini kamaytirish maqsadida anderrayting tizimi orqali amalga oshirilyaptimi?
9. Bankning “JOYDA” mobil ilovasiga tovar sotuvchi (xizmat koʻrsatuvchi) sifatida tovar (xizmat)larni joylashtirishda asossiz toʻsiq va qiyinchiliklar bormi?